Известие

Collapse
No announcement yet.

Горни носачи за 159

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Горни носачи за 159

    Момчета мога вече да ви представя първия произведен обслужваем горен носач за 159. Носача е направен от чиста стомана,да се ползват оригиналните тампони за 159,и шарнир от Фиат Уно,да не се смейте,с абсолютно същия конус е.Шарнира са набива с шлици и се завива отдолу с гайка-маншон,цената му на Текнорот е 12-13 лв. в магазина.Всичко това стана след като ми писна от всякакви ментета в нашата мила държавица.Качвам снимки на самия носач,без тампони.Тези дни ще има снимки и монтиран на колата.Имайте предвид,че всичко е мерено и изчислявано по носач оригинално вграден в 159,и продължи около 2 месеца.Скоро ще има производство,като тогава ще се знае и крайната цена,но тя няма да надхвърля цената на ТРВ в магазина например,даже ще е по ниска.

    П.С.Предупреждавам,че тези шарнири не стават за 159 след 2010 г.,тогава Алфа сменят горния носач с такъв с по-тънък шарнир,част от акцията за олекотяване на 159 като цяло
    Attached Files
    Last edited by thecleaner; d.m.y г., 00:06.
    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

  • #2
    Всичко това е много хубаво,но на мен ми възникват няколко въпроса:
    -това производство подлежи ли на сертификация?
    -по скоро подлежи............"Съгласно чл.166а от Закона за движение по пътищата (обн., ДВ, бр.20 от 05.03.1999 г.) Комисията за защита на потребителите към министъра на икономиката и енергетиката, нейните регионални структури и звената за защита на потребителите към общинската администрация са длъжни да контролират спазването на изискването за наличието на валиден сертификат за съответствие с одобрения тип при пускането на пазара и извършването на търговия с нови системи, компоненти или отделни технически възли за моторни превозни средства и ремаркета. При осъществяване на контролната си дейност посочените органи имат право на свободен достъп до обектите, в които се пускат на пазара и се извършва търговия с нови системи, компоненти или отделни технически възли за тях; имат право да изискват валиден сертификат за съответствие с одобрения тип; да проверяват за наличие на необходимите маркировки и обозначения върху компоненти или отделни технически възли за моторни превозни средства; да вземат образци и мостри от системи, компоненти или отделни технически възли, предназначени за монтиране в моторни превозни средства и ремаркета, за извършване на лабораторни изследвания за проверка на съответствието с одобрения тип; да привличат при необходимост експерти в съответната област; да дават задължителни предписания за отстраняване на несъответствия и нормативни нарушения; както и да съставят актове за установяване на нарушения. Съгласно закона тези органи са длъжни да уведомяват Изпълнителна агенция "Автомобилна администрация", когато са констатирани нарушения при пускането на пазара и извършването на търговия с нови системи, компоненти и/или отделни технически възли за тях. Органите на Комисията за защита на потребителите към министъра на икономиката и енергетиката, нейните регионални структури и звената за защита на потребителите към общинската администрация осъществяват контрол върху търговията с употребявани резервни части за моторни превозни средства съвместно с органите на Министерството на вътрешните работи. "

    -има ли направени тестове или не/ то ясно че не/
    - при вграждане в автомобил и последващо /не дай боже/ ПТП ако се прави експертиа и се установи ползване на несертефицирани части какво точно се случва и кой носи отговорност?

    Не искам да се заяждам просто споделям възникналите в главата ми въпроси.
    Няма невъзможни неща,просто има недостатъчно финансиране.
    156 1,8ТS-99 ......
    EX
    159 1,9 JTD-08

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от alex052 Покажи съобщение
      Всичко това е много хубаво,но на мен ми възникват няколко въпроса:
      -това производство подлежи ли на сертификация?
      -по скоро подлежи............"Съгласно чл.166а от Закона за движение по пътищата (обн., ДВ, бр.20 от 05.03.1999 г.) Комисията за защита на потребителите към министъра на икономиката и енергетиката, нейните регионални структури и звената за защита на потребителите към общинската администрация са длъжни да контролират спазването на изискването за наличието на валиден сертификат за съответствие с одобрения тип при пускането на пазара и извършването на търговия с нови системи, компоненти или отделни технически възли за моторни превозни средства и ремаркета. При осъществяване на контролната си дейност посочените органи имат право на свободен достъп до обектите, в които се пускат на пазара и се извършва търговия с нови системи, компоненти или отделни технически възли за тях; имат право да изискват валиден сертификат за съответствие с одобрения тип; да проверяват за наличие на необходимите маркировки и обозначения върху компоненти или отделни технически възли за моторни превозни средства; да вземат образци и мостри от системи, компоненти или отделни технически възли, предназначени за монтиране в моторни превозни средства и ремаркета, за извършване на лабораторни изследвания за проверка на съответствието с одобрения тип; да привличат при необходимост експерти в съответната област; да дават задължителни предписания за отстраняване на несъответствия и нормативни нарушения; както и да съставят актове за установяване на нарушения. Съгласно закона тези органи са длъжни да уведомяват Изпълнителна агенция "Автомобилна администрация", когато са констатирани нарушения при пускането на пазара и извършването на търговия с нови системи, компоненти и/или отделни технически възли за тях. Органите на Комисията за защита на потребителите към министъра на икономиката и енергетиката, нейните регионални структури и звената за защита на потребителите към общинската администрация осъществяват контрол върху търговията с употребявани резервни части за моторни превозни средства съвместно с органите на Министерството на вътрешните работи. "

      -има ли направени тестове или не/ то ясно че не/
      - при вграждане в автомобил и последващо /не дай боже/ ПТП ако се прави експертиа и се установи ползване на несертефицирани части какво точно се случва и кой носи отговорност?

      Не искам да се заяждам просто споделям възникналите в главата ми въпроси.

      Абе странни въпроси май задаваш. То добре, ма замисли се, дали е по-здраво да имаш стоманен носач с дебелина, която е същата, като на оригиналният алуминиев? Другото нещо е, че повечето хора в БГ си купуват носачи (дори без да предполагат) със много по-съмнителен китайски произход, които си отиват в кофата за по2-3 месеца. Единствената причина, оригиналният носач да бъде алуминиева отливка, вместо този, изработен от Драго или такъв като него, е това, че е по-евтино. Защото в този заместител има ръчен труд, лазерно рязани и т.н. Плащайки един китайски носач , храниш китайци, и една дузина фирми за превоз + търговци. И си мислиш, че е сертифициран, без да знеш дали наистина е. Помисли самичък, кое е по-здраво, алуминий или стомана.

      Та след твоите въпроси аз също имам въпрос: Ако се счупи китайския носач, дали ще осъдеш някого, при положение, че живеем в България? Знаеш, че тук печели този, който има повече пари. А китайски носачи се внасят от големи фирми и нашата законодателна система работи не за гражданите, а против тях и защитава знаеш кого. Аз също не се заяждам, просто съм запознат от близо с продукта на Драго, а за съжаление имам и добро познанство с афтърмаркет носачите тук в БГ, които уж са сертифицирани.
      Last edited by Bobi_33; d.m.y г., 17:04.
      Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

      Comment


      • #4
        Колегата е донякъде прав и според мен имаше предвид не, че ако се счупи носачът той ще съди някой а, че ако недай си Боже утре стане ПТП с жертви заради повреда в този детайл няма да може да си продуха огъня. В което аз лично не съм сигурен, това си е правен въпрос. То по тази логика е същото с рециклажите та все тая.
        sigpic
        156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
        "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

        Comment


        • #5
          Абонирам се аз тука като бъдещ шофер на 159.
          Мен само едно не ми стана ясно - тампоните какви ще са - оригиналните или пак от друг автомобил като шарнира ( на дали от Уно )
          Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
            Абе странни въпроси май задаваш. То добре, ма замисли се, дали е по-здраво да имаш стоманен носач с дебелина, която е същата, като на оригиналният алуминиев? Другото нещо е, че повечето хора в БГ си купуват носачи (дори без да предполагат) със много по-съмнителен китайски произход, които си отиват в кофата за по2-3 месеца. Единствената причина, оригиналният носач да бъде алуминиева отливка, вместо този, изработен от Драго или такъв като него, е това, че е по-евтино. Защото в този заместител има ръчен труд, лазерно рязани и т.н. Плащайки един китайски носач , храниш китайци, и една дузина фирми за превоз + търговци. И си мислиш, че е сертифициран, без да знеш дали наистина е. Помисли самичък, кое е по-здраво, алуминий или стомана.

            Та след твоите въпроси аз също имам въпрос: Ако се счупи китайския носач, дали ще осъдеш някого, при положение, че живеем в България? Знаеш, че тук печели този, който има повече пари. А китайски носачи се внасят от големи фирми и нашата законодателна система работи не за гражданите, а против тях и защитава знаеш кого. Аз също не се заяждам, просто съм запознат от близо с продукта на Драго, а за съжаление имам и добро познанство с афтърмаркет носачите тук в БГ, които уж са сертифицирани.
            Не съм запознат с нещата който произвежда колегата.Нито знам каква стомана е ползвал..............то има богат асортимент стомани с различни качества, не искам да изпадаме в диалог за видовете, предназначението и начина им на употреба нито да ги сравняваме с алуминиевите смеси.Не съм и компетентен да ги оценявам.Просто твърдя ,че нямат сертификат и това може да навлече куп неприятности на някой.Тук не става въпрос за окачване за състезания а за вграждане на части в ежедневни автомобили.Така сега си представете тежка ПТП с жертви и вие сте невинен.Прави се експертиза, търси се под вола тела или не е без значение..........и се оказва ,че в автомобила ви има монтирани несертефицирани части-самоделки и то в ходовата част/пак казвам не коментирам качеството нито рециклирани такива/ и тук иде реч за вината и тълкуванията.А това за повечето пари и делата............принципно е така но има нюанси.
            Last edited by alex052; d.m.y г., 18:18.
            Няма невъзможни неща,просто има недостатъчно финансиране.
            156 1,8ТS-99 ......
            EX
            159 1,9 JTD-08

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от AR147 Покажи съобщение
              Абонирам се аз тука като бъдещ шофер на 159.
              Мен само едно не ми стана ясно - тампоните какви ще са - оригиналните или пак от друг автомобил като шарнира ( на дали от Уно )
              Тампонита са оригиналните, защото по магазините не са скъпи и ги има. Идеята е да са сменяеми и тампоните, и шарнира. Всички наклони , размери и офсети са 100% спазени, като на оригинала.

              ---------- Post added at 17:24 ---------- Previous post was at 17:16 ----------

              Първоначално публикувано от alex052 Покажи съобщение
              Не съм запознат с нещата който произвежда колегата.Нито знам каква стомана е ползвал..............то има богат асортимент стомани с различни качества, не искам да изпадаме в диалог за видовете, предназначението и начина им на употреба нито да ги сравняваме с алуминиевите смеси.Не съм и компетентен да ги оценявам.Просто твърдя ,че нямат сертификат и това може да навлече куп неприятности на някой.Тук не става въпрос за окачване за състезания а за вграждане на части в ежедневни автомобили.Така сега си представете тежка ПТП с жертви и вие сте невинен.Прави се експертиза, търси се под вола тела или не е без значение..........и се оказва ,че в автомобила ви има монтирани несертефицирани части-самоделки и то в ходовата част/пак казвам не коментирам качеството нито рециклирани такива/ и тук иде реч за вината и тълкуванията.А това за повечето пари и делата............принципно е така но има нюанси.

              Ами то гледища много. На всяка гледна точка няма сигурен и удобен отговор. А за тия експертизи по принцип тук в нашата родина нещата стоят по особен начин. Не ъм сигурен, че в ситуация която описваш примерно, ще има адекватен експерт, който да докаже, че е примерно този носач виновен или не, даже съм почти сигурен, че т.н. експерти не биха разбрали, че тоя носач е правен или незаводски. Но всеки има избор пред себе си - или си взима някакъв носач или въпросния на Драго. Той просто е вид алтернатива, която естествено не е нужно всеки да приеме. Принципно един рециклиран шарнир може да бъде в пъти по-опасен от един фабричен, макар да е за Фиат Уно.
              Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от alex052 Покажи съобщение
                Не съм запознат с нещата който произвежда колегата.Нито знам каква стомана е ползвал..............то има богат асортимент стомани с различни качества, не искам да изпадаме в диалог за видовете, предназначението и начина им на употреба нито да ги сравняваме с алуминиевите смеси.Не съм и компетентен да ги оценявам.Просто твърдя ,че нямат сертификат и това може да навлече куп неприятности на някой.Тук не става въпрос за окачване за състезания а за вграждане на части в ежедневни автомобили.Така сега си представете тежка ПТП с жертви и вие сте невинен.Прави се експертиза, търси се под вола тела или не е без значение..........и се оказва ,че в автомобила ви има монтирани несертефицирани части-самоделки и то в ходовата част/пак казвам не коментирам качеството нито рециклирани такива/ и тук иде реч за вината и тълкуванията.А това за повечето пари и делата............принципно е така но има нюанси.
                A ако стане същото,и си например с носач ТРВ със страна на просизход Китай,кой ще ти докаже сертификацията ????? Особено ако си го купил от онлайн магазин например,както е модерно напоследък,какво става тогава,ще представиш фактурата от Еконт можеби.Боби ти даде отговор на въпроса за експертизата,познавам доста съдебни експерти,та съм убеден,че те не могат да различат дали този носач е за тази кола,или е къстъм мейд.Ти например,си сменяш турбината на колата,правиш генерация,правиш ремап,става 230 коня,правиш катастрофа,идва експерт и установява че имаш неоригинални части самоделки в колата и е станала прекалено мощна например,пък спирачките ти не са достатъчни-какво става в случая.Ти знаеш ли в днешно време как се правят колите-аз ще ти кажа,още са на чертожната дъска и вече се движат по улиците,никой не си губи времето и парите в тестове,именно за това съвременните автомобили имат много детски проблеми,при някои проявяващи се още на първия месец. Колега ще те помоля,ако няма какво да кажеш по темата,или нямаш желание да получиш инфо от първа ръка,недей да пишеш повече в тази тема.Това нещо е направено само и единствено за улеснение на хората.В крайна сметка никой не те кара да си слагаш на колата такива носачи.Колите,които карат с подобни носачи,са подложени на 100 кратно по голямо напрежение,по писти,планински рали участъци и т.н.


                П.С.Моля,който няма отношение по темата,да не се занимава да си губи времето в нея,а и нашето.

                Качвам снимки от монтажа днес,всичко пасна перфектно.Колата стана като гумена топка,след като беше изхвърлен поредния китайски боклук.
                Attached Files
                Last edited by Mury; d.m.y г., 22:51.
                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                Comment


                • #9
                  Така, както се опира маншона на шарнира, няма ли да умре за нула време? Просто идея за допълнителен размисъл и евентуално подобрение в бъдеще.
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                    Така, както се опира маншона на шарнира, няма ли да умре за нула време? Просто идея за допълнителен размисъл и евентуално подобрение в бъдеще.
                    Така като гледам снимката е на крика, т.е. нема да има яд на земята.
                    Fiat Punto 1.4GT 1996
                    Hyundai Tucson 2.0 2007
                    Renault Clio 1.5 2019

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                      Така като гледам снимката е на крика, т.е. нема да има яд на земята.
                      Че е на крика е така, но все пак ми се струва, че пак ще опира. Просто споделих мнение за евентуално подобрение.

                      п.п. В един друг форум пак така бяха откривали топлата вода. Нещото с което се бориха много месеци беше реглажа.
                      За това ще подхвърля и тази идея - да метнеш колата на реглаж, за да ѝ видиш наклоните и ако трябва нещо да се бутне допълнително като корекция, ако въобще трябва. Отново като идея. Не за друго, ама да не ти заминат едни нови гуми за нула време.
                      A20DTH ЖТД ама не баш
                      1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                      Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
                        Че е на крика е така, но все пак ми се струва, че пак ще опира. Просто споделих мнение за евентуално подобрение.

                        п.п. В един друг форум пак така бяха откривали топлата вода. Нещото с което се бориха много месеци беше реглажа.
                        За това ще подхвърля и тази идея - да метнеш колата на реглаж, за да ѝ видиш наклоните и ако трябва нещо да се бутне допълнително като корекция, ако въобще трябва. Отново като идея. Не за друго, ама да не ти заминат едни нови гуми за нула време.
                        Като е на земята няма проблем,няма как да се разпъне толкова.Иначе другата седмица ще ходи на реглаж,точно за това,да се види дали всичко е наред.
                        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                        Comment


                        • #13
                          Ебати .. чак изглежда красиво .. Евала !!! Успех момци, стискам палци!
                          Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
                          Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
                          Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                            Колегата е донякъде прав и според мен имаше предвид не, че ако се счупи носачът той ще съди някой а, че ако недай си Боже утре стане ПТП с жертви заради повреда в този детайл няма да може да си продуха огъня. В което аз лично не съм сигурен, това си е правен въпрос. То по тази логика е същото с рециклажите та все тая.
                            Да бре,аз тая логика я разбирам,но като знаем,че повечето сервизи в България ни фактура за чарколяка дават,ни за извършена дейност,ни гаранция.....та в тоя ред на мислите и с оригинални носачи ако стане проблем кой ще съдим?
                            Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
                            Citroen C2 1,6 Sensodrive

                            Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
                            Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
                            Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

                            ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от kaio156 Покажи съобщение
                              Да бре,аз тая логика я разбирам,но като знаем,че повечето сервизи в България ни фактура за чарколяка дават,ни за извършена дейност,ни гаранция.....та в тоя ред на мислите и с оригинални носачи ако стане проблем кой ще съдим?
                              Остай хората да живеят в свят,който никога няма да го бъде.........................

                              ---------- Post added at 12:32 ---------- Previous post was at 12:32 ----------

                              Първоначално публикувано от DiStefano Покажи съобщение
                              Ебати .. чак изглежда красиво .. Евала !!! Успех момци, стискам палци!
                              Как няма да е красиво бре,все пак знаем кой е художника......................Чак пък да стискаш палци,за какво ???? Това е 1000% копие на оригиналния носач,усилен,направен от стомана,и естествено напълно обслужваем,което беше основната цел..............Мисля че тук нещата говорят достатъчно,па некой ако не може да спи,ако няма сертификат за носачите си е негова работа >>>>>>> https://www.facebook.com/extremetuningbg?fref=ts
                              Last edited by Mury; d.m.y г., 12:37.
                              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                              Comment

                              Working...
                              X